:P

Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

Red nose day?!

Av louiseunow - 19 mars 2011 18:24

Red nose day är någon dom har i storbritanien! jag har ingen aning om hur det uppkom men jag har i viket fall hittat lite roliga saker jag tänkte dela med mej av<3


först charlie mcdonnel´s fail...comedy fail= dont forget the microphone or something..


 (http://charliemcdonnell.com/ hans hemsida) och ett litet extra :D


och så min älskade favorit serie<3 doctor who som gjorde ett litet extra till denna dag :D

<333 jag ska ta reda på mer om ''red nose day'' och lägga ut :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louiseunow - 9 april 2011 22:38

när jag startade den hära bloggen i intras var det för att fylla ett tomrum av tid när jag inte hade något att göra men det gick utför efter bara en vecka! själv skyller jag på att jag har för mycket att göra men igentligen handlar det om en ...

Av louiseunow - 20 mars 2011 19:43

precis som jag lovade igår så tog jag reda på lite om Red nose day!   det handlar i grund och boten om välgörenhet då bbc gör specialen och dom säljer glown näsor. och dom har mycket skiftsnde design men dom mest populäa 2011 var dom hära: jag pe...

Av louiseunow - 11 mars 2011 20:18

hej hej! idag har jag ännu en gång åkt till matilda! jag har inte årkat skriva i veckan men det har ju gått ändå! http://press2play.tv/rekommenderat/10/youtube-phenomena-ulrik-about-gaga-cover   http://video.se.msn.com/watch/video/san-ar-min-dr...

Av louiseunow - 4 mars 2011 12:28

idag är jag hos matilda!             :DDDDDDDDDDDDDDD <3333333333 ...

Av louiseunow - 20 februari 2011 19:13

hej hej i dag har jag tittat på mycket klipp på youtube efter doctor who! jag fann bla. och även.. the tardis! och så den bästa! annars har jag varit sju...

Ovido - Quiz & Flashcards