:P

Alla inlägg under april 2011

Av louiseunow - 9 april 2011 22:38

när jag startade den hära bloggen i intras var det för att fylla ett tomrum av tid när jag inte hade något att göra men det gick utför efter bara en vecka! själv skyller jag på att jag har för mycket att göra men igentligen handlar det om en omedveten press som säger: skriv as bra eller skit it! men nu ska jag skriva även om det suger   dessutom ska jag börja lägga ut mer bilder eftersom jag misstänker att jag kommer få en USB sladd till min mobil! (vilket gör det mycket lättare än när man ska pilla med små minneskort). apropå min mobil så är den borta :(

   min mobil suger förvisso i sig men det är inget emot hur ful den är!!! den är inte ens rosa!!!!!! den rosa var också ganska motbjudande men den är ju rosa så det är väll okej ändå :D  

och sen har det för första gången i mitt liv har en vetskap plågat mej! cornelia visade mej en as dålig låt av rebecca black dom heter ''friday ''. nu har jag tittat på den igen och jag vill bara spy.. och dessutom vill jag inte ens lägga upp den här på bloggen eftersom den är så dålig, så ni får söka på den själv.. :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards