:P

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

ulrik

Av louiseunow - 11 februari 2011 19:21

okej okej nu har jag ännu en gång chokats av ulrik X)

senast idag tänkte jag på att jag börjat förlorat intresset för hans musik!

det var längesen någon la ut hans singel, faktist hade någon fått tag i den innan den kommit utoch lagt ut den på youtube. men när den togs bort hade jag redan lyssnat sönder den. så för mej var det länge sen han gjorde något! men idag har han lagt ut en ny video och den är såklart jätte bra! :) förvisso hatar jag när han säger ''ulrik'' på engelska men man ska ju inte klaga på för mycket:


dessutom har jag lyssnat på både det ena och andra den senaste veckan!

först sara bareilles låt king of anything

och så musik videon: vilket lät lite annorlunda!


sen bruno mars låt just the way you are även om den är lite ut tjatad X)


och så ''my favorite tings'' med pomplamoose

förutom att det har varit snöstorm (som jag hoppas att alla märkt XD) och att mitt tåg hem var två timmar försenat och att det för en gångs skull inte var det minsta mysigt att rulla sig i snön så har det inte hänt så mycket specielt!

eller förvisso så gjorde jag en miss idag! vi skulle gymma på gymnastiken, och alla lyckades skaffa sig något att gymma i fast vi skulle haft ute gympa. jag var den enda som behövde låna ett par shorts av skolan. när vi kommit till gymmet stog jag och emelie i omklädnings rummet, jag drog på mej byxorna så började jag gap skratta. ni förstår det var ett stort hål i byxorna i häcken! det var inte så kul kan man säga!

och sen efter när jag kom ut från omklädnings rummet hade killarna öppen dörr! eller det stog en sådant håra ombytes ställ men det kändes ändå som om det var lite föööööör blottande!

men jag lovar er ppå heder och samvete att jag inte såg något förutom några överkroppar men inget under bältet XP

sen har jag ätit polkagris idag! den nya smaken kärleks stång för verkligen polkagrisarna till en ny nivå! 


ha det göttast ;]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louiseunow - 9 april 2011 22:38

när jag startade den hära bloggen i intras var det för att fylla ett tomrum av tid när jag inte hade något att göra men det gick utför efter bara en vecka! själv skyller jag på att jag har för mycket att göra men igentligen handlar det om en ...

Av louiseunow - 20 mars 2011 19:43

precis som jag lovade igår så tog jag reda på lite om Red nose day!   det handlar i grund och boten om välgörenhet då bbc gör specialen och dom säljer glown näsor. och dom har mycket skiftsnde design men dom mest populäa 2011 var dom hära: jag pe...

Av louiseunow - 19 mars 2011 18:24

Red nose day är någon dom har i storbritanien! jag har ingen aning om hur det uppkom men jag har i viket fall hittat lite roliga saker jag tänkte dela med mej av<3 först charlie mcdonnel´s fail...comedy fail= dont forget the microphone or som...

Av louiseunow - 11 mars 2011 20:18

hej hej! idag har jag ännu en gång åkt till matilda! jag har inte årkat skriva i veckan men det har ju gått ändå! http://press2play.tv/rekommenderat/10/youtube-phenomena-ulrik-about-gaga-cover   http://video.se.msn.com/watch/video/san-ar-min-dr...

Av louiseunow - 4 mars 2011 12:28

idag är jag hos matilda!             :DDDDDDDDDDDDDDD <3333333333 ...

Ovido - Quiz & Flashcards