:P

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av louiseunow - 2 februari 2011 20:44

folk gör visst allt för kärlek nu för tiden! det är ju bra så länge det inte handlar om nät dejting som dessutom kostar pengar!

Av louiseunow - 2 februari 2011 20:26

aaaaaaaaaaaaaaaah nu är jag arg!  

jag tittar på en serie som heter ''doctor who'', det är nog den bästa serien någonsin!! family guy, 2 and a half man, scrubs och how i met your mother är förvisso jätte bra serier men denna innehåller både komedi, kärlek och skräck! eller jalla fall när det handlar om staty änglarna som kommer närmre om du släpper dom med blicken. dom närmar sej och sen nyper halsen din, eller snarare stryper dig. och framtidens new york som bärs runt i rymden av ett gigantiskt djur som dom ramlar ner i magen på! och för att inte komma för långt bort från det jag började samtalet med så kan jag berätta att jag är arg för att amy väljer sin fula pojkvän före den snygga doktorn?!! men å andra sidan är det ju hon som bestämmer.. det blir ju bäst så :(


Ovido - Quiz & Flashcards