:P

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av louiseunow - 12 januari 2011 18:27

idag har varit en ganska lungn dag! på no så tästade vi att sila jord och och salt ifrån varann. vi var dom enda som lykades bra efter som vi använde varmt vatten. dessutom såg jag en bil som det stog


fuck

face

book

fuck


altså jag bara säger det, varför lägga ner tid på att hata, dom är ju ändå inte värda det! jag gillar förvisso facebook annars skulle jag ju inte ha det men ändå onödigt!


när vi stog vi kopiatorn i morske så konstaterade jag för johanna att hon inte var lika jättte jätte strålande som igår, för då var hon så glad att man strålade upp själv mycket gladare än vad jag igenligen var. sen när vi stog vid kopiatorn och pratade om henriks utskrift med massa olika mönster kom henrik och då sken stämmningen upp så klart   


desutom om du frågar hur någon mår, så får du aldrig ett svar som du till 100% kan veta är sant!

däremot kan du konstatera att det är så den vill må, även om den inte gör det.


 favo smiley  <3 hare gött ses imorrgon

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards