:P

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

okej okej

Av louiseunow - 17 januari 2011 11:24

nu har jag dom tre senaste inläggen bara laggt upp kläder och dylikt

så nu tänkte jag skriva lite annat!

hade jag haft mark levengods bok ''och jag läste att det var omöjligt att leva lycklig förutan dig..'' så hade jag rakt av bara skrivit av ett kapitel, men nu har jag ju inte den så jag får ta från mej själv! just nu har jag inte så mycket att göra, jag sitter och laddar ner ulrik munthers låt ''in my own little heaven'' fast det är inte vilken version som helst utan den när han var på palatset då jag var där och tittade :D

han är skitt bra, och stämman gör det säger jag bara! http://www.youtube.com/watch?v=zVlUefoPcZk&feature=related

och nu ligger min kjel sjuka hund sture på mina fötter, och där har han legat ett tag    så det börjar göra ont! men jag puttar ju bara bort honom om jag vill! 

och nu har jag reserverat mark levengoods alla 5 böker :D 

min klass kompis påstod att alla tjejer i ungefär 13 års åldern skaffar en blogg!

och det kanske är sant eftersom många har en blogg, och ska jag vara ärlig så är det ganska kul att blotta sina känslor på internet även om just mina inte är så djupa så har jag kanska många funderingar som gått väldit långt!

men jag har ju syskon jag också och en av dom bloggar: http://bluevision.blogg.se/

hans blogg är väldigt kompliserad och jag föredrar att man är äldre än mej när man ska läsa den, men det är ju upp till var och en!

johooooooooo idag har ulrik munthers första låt kommit på spotify en vecka efter att den skulle kommit! inte för att jag hurrar så mycket men vem vill inte vara på spotify om den blev frågad! (om den håller på med musik det vill säga och

bara är en B kändis än så länge! (b=bad eller liksom en B kändis är en som bara är kändis i sitt land och inte så mycket fans, typ 1000)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louiseunow - 9 april 2011 22:38

när jag startade den hära bloggen i intras var det för att fylla ett tomrum av tid när jag inte hade något att göra men det gick utför efter bara en vecka! själv skyller jag på att jag har för mycket att göra men igentligen handlar det om en ...

Av louiseunow - 20 mars 2011 19:43

precis som jag lovade igår så tog jag reda på lite om Red nose day!   det handlar i grund och boten om välgörenhet då bbc gör specialen och dom säljer glown näsor. och dom har mycket skiftsnde design men dom mest populäa 2011 var dom hära: jag pe...

Av louiseunow - 19 mars 2011 18:24

Red nose day är någon dom har i storbritanien! jag har ingen aning om hur det uppkom men jag har i viket fall hittat lite roliga saker jag tänkte dela med mej av<3 först charlie mcdonnel´s fail...comedy fail= dont forget the microphone or som...

Av louiseunow - 11 mars 2011 20:18

hej hej! idag har jag ännu en gång åkt till matilda! jag har inte årkat skriva i veckan men det har ju gått ändå! http://press2play.tv/rekommenderat/10/youtube-phenomena-ulrik-about-gaga-cover   http://video.se.msn.com/watch/video/san-ar-min-dr...

Av louiseunow - 4 mars 2011 12:28

idag är jag hos matilda!             :DDDDDDDDDDDDDDD <3333333333 ...

Ovido - Quiz & Flashcards