:P

Alla inlägg under januari 2011

Av louiseunow - 17 januari 2011 11:24

nu har jag dom tre senaste inläggen bara laggt upp kläder och dylikt

så nu tänkte jag skriva lite annat!

hade jag haft mark levengods bok ''och jag läste att det var omöjligt att leva lycklig förutan dig..'' så hade jag rakt av bara skrivit av ett kapitel, men nu har jag ju inte den så jag får ta från mej själv! just nu har jag inte så mycket att göra, jag sitter och laddar ner ulrik munthers låt ''in my own little heaven'' fast det är inte vilken version som helst utan den när han var på palatset då jag var där och tittade :D

han är skitt bra, och stämman gör det säger jag bara! http://www.youtube.com/watch?v=zVlUefoPcZk&feature=related

och nu ligger min kjel sjuka hund sture på mina fötter, och där har han legat ett tag    så det börjar göra ont! men jag puttar ju bara bort honom om jag vill! 

och nu har jag reserverat mark levengoods alla 5 böker :D 

min klass kompis påstod att alla tjejer i ungefär 13 års åldern skaffar en blogg!

och det kanske är sant eftersom många har en blogg, och ska jag vara ärlig så är det ganska kul att blotta sina känslor på internet även om just mina inte är så djupa så har jag kanska många funderingar som gått väldit långt!

men jag har ju syskon jag också och en av dom bloggar: http://bluevision.blogg.se/

hans blogg är väldigt kompliserad och jag föredrar att man är äldre än mej när man ska läsa den, men det är ju upp till var och en!

johooooooooo idag har ulrik munthers första låt kommit på spotify en vecka efter att den skulle kommit! inte för att jag hurrar så mycket men vem vill inte vara på spotify om den blev frågad! (om den håller på med musik det vill säga och

bara är en B kändis än så länge! (b=bad eller liksom en B kändis är en som bara är kändis i sitt land och inte så mycket fans, typ 1000)

Av louiseunow - 17 januari 2011 11:16

nu får ni fan ta er tid att titta för nu har jag hålt på i 3 timmar för att det hära skulle bli klart    skolavslutningen i 6an

Av louiseunow - 17 januari 2011 09:07

biligare än ett aquarium...


 


sista gången du tapade bort speldosan, men passa dej för vatten pölar!

   


och såklart till er som brukar glömma läppstiftet när ni går på fest.. ;D  

  

Av louiseunow - 16 januari 2011 20:24

tänkte skapa ett sista inlägg innan jag går och lägger mej eftersom jag tänkte blogga varje dag!

men just nu orkar jag ingen ting så nu ska jag lägga mej och sussa, jag var uppe till halv 12 eller något igår då jag satt och pratade med min gamla klass kamrat david om att jag börjar i hans klass istället för i hedemora så i borlänge :D

men nu ska jag sussa!       

Av louiseunow - 16 januari 2011 08:33

aldeles för tidigt på morgonen men för att jag inte ska somna tolv i kväll är det lika bra!


dessutom tänkte jag skriva en lite hissa  och dissa, fast väldigt litet som du ser!

hiss: ellos eftersom dom jobbar så bra!  

dissa: radars.se för att dom suger! jallafall ifall du vill skicka tillbks något! 


men nu ska jag rensa datorn på skit bilder!

Av louiseunow - 15 januari 2011 15:26

älskade sverige! nu låter jag som en rassist men det är jag ej! jag är bara stålt och väldigt glad att jag är född här men jag har absolu inget att det kommer fler till vårat underbara land för att ta del av det, tvärt emot, desto fler desto bättre!


ibland kan jag tänka att det skulle vara skönare att flytta till ett varmare land men jag kan inte tänka på allt jag skulle sakna som:


julmust :]


 


lös godis :´(

 

glass med hjortron sylt 



och sillen förståss! jag skulle dö utan morfars inlaggda sill

     


och alla kompisar, släcktingar och andra man känner!

jag läste nämligen ut öppet hav i natt och det slutar med att hon lämnar alla.

tant märta, farbror evert, tant alma, maj, hennes jämnåriga kompis med 2 barn som jag inte kommer ihåg namnet på och sven som förvisso var otrogen men dom kanske hadde löst det!

Av louiseunow - 15 januari 2011 15:04

tänk vad mycket hämst som händer! har precis läst om en tjej som blev våldtagen på astrid lindgrens sjukhus av en vårdare precis efter operationen så hon var hjälp lös och hon fick inte ut alla pengarna:http://micahs.se/2011/january/emelie-gastbloggar-viktigt.html

aftonbladets version:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3358512.ab


och bloggen som ägs av flickan som var 14 och gravid:http://micahs.se/index.html


och en annan blogg jag hittade för någon dag sedan: http://anonymiosity.bloggplatsen.se/


OBS!!!!!!!!!!!! ni behöver ju inte trycka in på allt! tryck in på det som intresserar er.


och sist men inte minst:

http://www.faddertillenflicka.se/   

Av louiseunow - 14 januari 2011 21:55

alltså rassism, nassism och alla världens fördomar mellan ''olika'' raser! det tror jag inte ett dugg på! alltså rassism är bara brist på respekt och folk får tycka vad dom vill bara dom inte skadar någon! det är ju så i sverige, men det håller ju sådär eller det är från person till person men jag blir fly förbannad att sverige demokraterna kom in i riksdagen eller vad det nu heter  

Ovido - Quiz & Flashcards